به سایت برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

عنوان: نکات مفید درباره کراتینه کردن مو

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

ریزش موها انواع مختلفی دارد که شما میتوانید پس از دانستن علت ریزش موهایتان و با استفاده از راهکارها و درمان ریزش مو به بهبود ریزش موهای خود کمک کنید.ریزش مو به حالتی گفته می‌شود كه در آن موهای سر به میزان غیرطبیعی شروع به ریختن می‌كنند و این روند ادامه دارد تا جایی كه قسمتی از موهای سر یا تمام آنها به طور كامل می‌ریزند و منجر به تاسی می‌شود. در حالت طبیعی در ازای موهایی كه از روی سر می‌افتند به طور مداوم تارهای جدید مو جایگزین می‌شوند اما اگر موهای جدید جایگزین تار موهای از دست رفته نشوند، ‌تاسی سر گسترش پیدا می‌كند. اگر با وجود مطالعه مقالات مختلف و راه‌ حل‌های گوناگون هنوز نگران ریزش غیرطبیعی موهایتان هستید این نكات مهم و تاثیرگذار را بخوانید و در پروسه كنترل ریزش مو مد نظر قرار دهید.

شایع ترین نوع ریزش مو حالتی است كه با عنوان «تاسی الگوی مردانه» یا «تاسی الگوی زنانه» شناخته شده است. این نوع ریزش مو دائمی است و درمانی برای آن وجود ندارد چون ژنتیك و وراثت عامل بروز آن است.

سایر انواع ریزش مو اغلب موقتی هستند و ممكن است علامت یك بیماری جدی،‌ عفونت پوستی، استرس، استفاده از داروهای خاص یا بیماریهای تیروئیدی باشد. در این حالت وقتی عامل ریزش مو شناخته و درمان شود ریزش مو كاهش یافته یا حتی متوقف می‌شود. برای كنترل ریزش مو دو روش متداول وجود دارد كه شامل درمان‌های غیر جراحی و درمان‌های جراحی هستند.

ماست یونانی

ماست یونانی سرشار از ویتامین B5 و پروتئین‌هایی است که تارهای مو را قوی و درخشان می‌کنند. همچنین، حاوی پروبیوتیک است که ثابت شده به کاهش ریزش مو نیز کمک می‌کند. اگر ماست یونانی با عسل استفاده شود، تاثیر آن بیشتر می‌گردد.

برای استفاده از ماست یونانی به عنوان درمانی برای موهای ضعیف و نازک، چند قاشق غذاخوری ماست یونانی را با یک قاشق چایخوری عسل خام مخلوط کنید. آن را روی تمام قسمت‌های مو مخصوصا پوست سر بمالید. یک کلاه حمام بگذارید و اجازه دهید که این مخلوط حداقل به مدت ۱۵ دقیقه روی سرتان بماند. سپس با آب ولرم آبکشی کنید. برای داشتن موهایی درخشان‌تر و ضخیم‌تر، اینکار را هفته‌ای یکبار انجام دهید.

آب پیاز

پیاز نیز دقیقا مانند نیم، سرشار از ترکیبات ضدمیکروبی و ضدقارچی قدرتمند می‌باشد. این ماده از عفونت‌های پوست سر جلوگیری می‌کند و گردش خون را افزایش می‌دهد. آب پیاز حاوی گوگرد نیز می‌باشد که با تحریک فولیکول‌های مو باعث افزایش رشد مجدد موها می‌شود.

برای استفاده از آب پیاز برای بازگرداندن ضخامت و درخشش موها، یک پیاز کامل را رنده کنید و آب آن را بگیرید. آب آن را مستقیما روی پوست سرتان بمالید. یک کلاه حمام بگذارید و اجازه دهید به مدت ۳۰ حداقل دقیقه بماند. موها را شامپو بزنید و با آب سرد آبکشی کنید. برای گرفتن بهترین نتایج، این کار را هر روز صبح قبل از گرفتن دوش صبحگاهی‌تان انجام دهید.

امروزه داروهای غیرنسخه‌ای گوناگونی برای جلوگیری از ریزش مو موجود هستند شامل قرص‌ها، روغن‌های مو و یا سایر اشكال دارویی كه تولیدكنندگان آنها ادعا می‌كنند برای درمان ریزش مو مفید هستند اما به این داروها اطمینانی نیست چون مادامی كه از آنها استفاده كنید، ریزش مو متوقف می‌شود اما به محض این كه آنها را كنار بگذارید، دوباره مشكلتان از سر گرفته می‌شود. بعلاوه این داروها و مكمل‌ها عوارض جانبی جدی می‌توانند بر جای بگذارند. در برخی موارد به پوست سر كورتیزون تزریق می‌شود كه ممكن است به توقف ریزش مو كمك كند اما روش بسیار كندی است و در افراد مختلف تاثیر متفاوتی دارد. در تاسی الگوی زنانه همچنین از تحریك كننده‌های هورمونی استفاده می‌شود.

درمان‌های جراحی نیز در مواردی بكار گرفته می‌شوند كه ریزش مو واقعا موجب نگرانی فرد شود تا جایی كه بیمار راضی شود برای درمان زیر تیغ جراحی برود. در این حالت گزینه‌های درمانی شامل پیوند پیاز مو است. این روشها، گران قیمت و دردناك هستند اما نتایج آن ظرف هشت تا 10 هفته پس از جراحی مشاهده می‌شود. البته در این روش‌ها خطر بروز زخم و عفونت نیز وجود دارد. در هر صورت اگر تصور می‌كنید كه مقداری زیادی از موهایتان می‌ریزد قبل از هر اقدامی با یك پزشك متخصص مشورت كنید.

در این مقاله اشار ه ای به عمل دماغ شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : عمل دماغ , کاشت گونه ,
بازدید : 169
تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 زمان : 12:21 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 241
کل نظرات : 19
آمار کاربران
افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 73
باردید دیروز : 120
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 861
بازدید سال : 33,022
بازدید کلی : 239,492

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا و اقامت در آن و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد آرایشگاه عروس و مراسم ازدواج ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه, منتشر میشود.

پشتیبانی