به سایت برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

عنوان : معرفی کل سرویسهای ارائه شده به نام تشریفات عروسی

کل خدماتی که در چارچوب تشریفات مجالس یا تشریفات عروسی قرار دارد عبارت است از : دکوراسیون تزیین با گل و تزیین با شمع میز یاد بود منو ها تالار باغ عروسی ظروف عروسی گروه مزیک عروسی

گل آرایی و شمع آرایی

یکی از مواردی که به یک جشن طراوت و زیبایی می بخشد گل می باشد . تشریفات عروسی ها با به کار گیری افراد مجرب در زمینه گل آرایی مجلس شما را با انواع گل های طبیعی با متد روز دنیا زیباتر می کنند. گل آرایی در مجموعه خدمات مجالس ها مطابق بر سلایق شما و طرح و رنگ انتخابی شما صورت می پذیرد.

میز یاد بود

تنها از یک شب رویایی خاطره ای زیباست که به جا می ماند. تشریفات مجالس ها با در اختیار داشتن دکوراسیون هایی که با شمع و گل تزیین میشوند چند میز تخت عنوان میز یادبود به عنوان هدیه روی تمامی منو ها قرار دارد.

منو ها

مجموعه تشریفات مجالس عروسی ها معمولا چند نوع منو برای پذیرایی و غذا دارند که با توجه به سطح بودجه و تقاضای مشتریان ارائه میشود است. افزایش قیمت ها از منو پایه تا بهترین منو بر اساس افزایش موارد تزییناتی و تشریفاتی و خدماتی و همچنین بیشتر شدن تنوع غذایی در نظر گرفته می شود.

باغ عروسی

یکی از اصلی ترین دقدقه های هر زوج جوانی پیدا کردن محل مناسب توام با آرامش و احساس امنیت در برگزاری مراسم عروسی می باشد. که با در نظر گرفتن بودجه خود و افزایش روز افزون تعداد تالار باغ ها میتوانید انتخابهای مختلفی داشته باشید.

ظروف عروسی

یکی از ملزومات هر مجلس دکوراسیون میز و صندلی و ظروف پذیرایی آن می باشد که مجموعه های تشریفات مجالس با در اختیار داشتن آرشیو کامل از انواع ظروف و میز و صندلی و سرویس های مختلف پذیرایی با توجه به سطح منو انتخابی از این امکانات بهره میگیرد.

موزیک عروسی

یکی از ارکان مهم هر جشن موزیک و گروه موسیقی آن مجلس می باشد که با توجه به تجربه و هماهنگی بین موزیک و گروه تشریفات مجالس یکی از عواملی می باشد که به بهتر برگذار شدن جشن کمک به سزایی مینماید .

دکوراسیون و دیزاین

یکی از حواس آدمی عشق به زیبایی است بر حسب عادت زیباترین دکور ها در مسیر ورودی جایگاه عروس و داماد و همینطور موردهای مخصوص در روی میز پذیرایی مدعوین در حالت سادگی محیطی زیبا همراه با ظرافت و قشنگی برای شما فراهم می آورد.

آرایشگاه عروس - مراسم عروسی - مراسم عروسی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تشریفات مجالس ,
بازدید : 115
تاریخ : سه شنبه 31 شهریور 1394 زمان : 0:11 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 241
کل نظرات : 19
آمار کاربران
افراد آنلاین : 5
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 120
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 794
بازدید سال : 32,955
بازدید کلی : 239,425

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا و اقامت در آن و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد آرایشگاه عروس و مراسم ازدواج ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه, منتشر میشود.

پشتیبانی