به سایت برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

اقامت استرالیا

شما می توانید برای مهاجرت به استرالیا به سایت www.tnsvisa.com مراجعه کنید.

مهمترین معیاری که معمولا افراد برای مهاجرت در نظر دارند برخورداری از یک زندگی مرفه تر نسبت به زندگی فعلی شان است. حالا در هر نقطه دنیا که باشید. مهم این است که مقصد بعدی شما شرایط مطلوب تری را برای زندگی فراهم کند.

گام اول

اگر قرار باشد مهاجرت (به هر دلیل) باعث تنزل کیفیت زندگی شما شود عملا کار عبثی خواهد بود.

از جمله مهمترین عواملی که کیفیت زندگی شما را خیلی زیاد تحت تاثیر قرار می دهد داشتن شغل مناسب است. اگر شما نتوانید از لحاظ مالی زندگی خود را تامین کنید جنبه های دیگر زندگی شما هر چند هم بسیار مثبت، تحت تاثیر قرار میگیرند.

زمانی‌ استرالیا حاضر بود برای گرفتن مهاجر هزینه سفر را نیز پرداخت نماید و آمدن به استرالیا خیلی آسان بود اما در حال حاضر (و علی الخصوص بعد از فوریه۲۰۱۰ ) و با آمدن قوانین جدید شرایط برای مهاجران در مقایسه با حتی ۱ سال پیش بسیار سخت تر شده است.

سیدنی

به نوعی استرالیا دیگر نیاز به هر مهاجری ندارد. فقط افرادی را قبول میکند که در استرالیا بتوانند شغل داشته باشند، زبانشان قویخوب باشد و از تجربه کاری خیلی‌ خوبی‌ برخوردار باشند. این یعنی حداقل ۳ سال سابقه کار تمام وقت مفید.

لذا حتی اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (اططلاحا SOL) نیز باشد حتما از اینکه در زمینه کاری شما بازار نسبی کار خوب است اطمینان حاصل کنید.

بطور مثال مهندسین و متخصصین کشاورزی. بله این شغل در لیست مشاغل موجود می باشد اما در زمینه کاری اصلا وضعیت کاری مناسب نیست. ضمنا در برخی مشاغل داشتن زبان بسیار قوی الزامی است. مثلا حسابداری یا متخصص روابط عمومی. لذا باید بسیار در این زمینه واقع نگر بود.

اگر شغل شما در لیست مشاغل موجود نیست عملا گرفتن ویزای دائم از طریق ویزای مهارت غیر ممکن است و شما یا باید به فکر یک کشور دیگر و یا یک نوع دیگر ویزا باشید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : مهاجرت به استرالیا ,
بازدید : 150
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 241
کل نظرات : 19
آمار کاربران
افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 65
باردید دیروز : 120
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 853
بازدید سال : 33,014
بازدید کلی : 239,484

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا و اقامت در آن و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد آرایشگاه عروس و مراسم ازدواج ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه, منتشر میشود.

پشتیبانی