به سایت برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

عنوان: استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون اتاق خواب

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شیوه لوکس و مدرن بسیار اهمیت دارد و بهتر است برای طراحی داخلی منزل از طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا بهره گرفت در طراحی دکوراسیون کامل خانه, ایده های متنوعی جهت طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد. فاکتورهای مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می شود که چیدمان وسایل, انتخاب رنگ های متناسب با یکدیگر و … از جمله آن ها می باشند. در این مطلب ایده های مدرن و شیک از دکوراسیون داخلی لوکس را بررسی می کنیم. امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی لوکس از فاکتورهای زیادی استفاده می شود. نورپردازی, هماهنگی و تناسب رنگ وسایل با رنگ منزل و نحوه چیدمان آن ها از جمله این فاکتورها می باشند. علاوه بر موارد بیان شده, طراحی دکوراسیون داخلی باید با توجه به فضای آن صورت گیرد.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی, نورپردازی است. نورپردازی علاوه بر جذاب کردن فضای منزل, سبب روشنی و جلوه بخشیدن به اشیاء می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون داخلی لوکس با استفاده از نور پردازی را نشان می دهد.
یک پالت رنگ ساده اما غنی به سادگی می تواند فضای دکواسیون شما را منحصر به فرد کند، اگر دوست دارید دکوراسیونی به سبک شاهزاده ها داشته باشید پیشنهاد من به شما انتخاب رنگ های اعیانی است که به خوبی می توانید با آنها دکوراسیون لوکس و کم هزینه داشته باشید.

برای داشتن یک دکوراسیون لوکس نیازی به خرید یک چلچراغ اعیانی ندارید! کافی است یک نورپردازی ایده آل داشته باشید و آن را با یک آباژور و لوستر خاص ترکیب کنید تا ظاهری محسور کننده به فضای شما ببخشد!

از دیگر فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن, تناسب رنگ ها می باشد. تناسب رنگ سطوح و دیوارها با وسایل می تواند جلوه زیبایی به فضای داخلی خانه ببخشد. دیوارها و سطوح با رنگ ها و شکل های مختلفی طراحی می شوند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : دکوراسیون،دکوراسیون داخلی،طراحی دکوراسیون ,
بازدید : 104
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395 زمان : 11:52 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 241
کل نظرات : 19
آمار کاربران
افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 69
باردید دیروز : 120
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 857
بازدید سال : 33,018
بازدید کلی : 239,488

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا و اقامت در آن و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد آرایشگاه عروس و مراسم ازدواج ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه, منتشر میشود.

پشتیبانی