به سایت برندینگ و بازاریابی اینترنتی خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

اقامت استرالیا

شما می توانید برای مهاجرت به استرالیا به سایت www.tnsvisa.com مراجعه کنید.

مهمترین معیاری که معمولا افراد برای مهاجرت در نظر دارند برخورداری از یک زندگی مرفه تر نسبت به زندگی فعلی شان است. حالا در هر نقطه دنیا که باشید. مهم این است که مقصد بعدی شما شرایط مطلوب تری را برای زندگی فراهم کند.

گام اول

اگر قرار باشد مهاجرت (به هر دلیل) باعث تنزل کیفیت زندگی شما شود عملا کار عبثی خواهد بود.

از جمله مهمترین عواملی که کیفیت زندگی شما را خیلی زیاد تحت تاثیر قرار می دهد داشتن شغل مناسب است. اگر شما نتوانید از لحاظ مالی زندگی خود را تامین کنید جنبه های دیگر زندگی شما هر چند هم بسیار مثبت، تحت تاثیر قرار میگیرند.

زمانی‌ استرالیا حاضر بود برای گرفتن مهاجر هزینه سفر را نیز پرداخت نماید و آمدن به استرالیا خیلی آسان بود اما در حال حاضر (و علی الخصوص بعد از فوریه۲۰۱۰ ) و با آمدن قوانین جدید شرایط برای مهاجران در مقایسه با حتی ۱ سال پیش بسیار سخت تر شده است.

سیدنی

به نوعی استرالیا دیگر نیاز به هر مهاجری ندارد. فقط افرادی را قبول میکند که در استرالیا بتوانند شغل داشته باشند، زبانشان قویخوب باشد و از تجربه کاری خیلی‌ خوبی‌ برخوردار باشند. این یعنی حداقل ۳ سال سابقه کار تمام وقت مفید.

لذا حتی اگر شغل شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (اططلاحا SOL) نیز باشد حتما از اینکه در زمینه کاری شما بازار نسبی کار خوب است اطمینان حاصل کنید.

بطور مثال مهندسین و متخصصین کشاورزی. بله این شغل در لیست مشاغل موجود می باشد اما در زمینه کاری اصلا وضعیت کاری مناسب نیست. ضمنا در برخی مشاغل داشتن زبان بسیار قوی الزامی است. مثلا حسابداری یا متخصص روابط عمومی. لذا باید بسیار در این زمینه واقع نگر بود.

اگر شغل شما در لیست مشاغل موجود نیست عملا گرفتن ویزای دائم از طریق ویزای مهارت غیر ممکن است و شما یا باید به فکر یک کشور دیگر و یا یک نوع دیگر ویزا باشید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مهاجرت به استرالیا ,
بازدید : 149
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

توضیحاتی در موردسی ام اس به صورت کوتاه

خلاصه مقاله:  cms یک برنامه تحت وب است که برای تولید، ویرایش و حذف صفحات وب به کار گرفته می شود و برای راه اندازی وب سایت استفاده میشود .

با استفاده از سیستم مدیریت محتوا کاربر می تواند تمام محتوای یک صفحه وب را از قبیل مطلب، تصویر ، ویدئو و یا هر رسانه دیگری را ویرایش نماید. این برنامه ها توسط برنامه نویسان وب ساخته می شوند تا کاربران بتوانند با کمترین تخصص در زمینه طراحی سایت، وب سایت های مورد نظر خود را ایجاد کنند.
کاربران استفاده کننده از Content Management System با گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه می توانند چیزهای درون وب سایت خود را ویرایش کنند. به عبارت دیگر می توان گفت این سیستموسیله ای است برای افراد غیر متخصص در زمینه برنامه نویسی وب.
Content Management System در سال 1990 بوجود آمدند. و در اوایل قرنبیست و یک بازار فروش این سیستم ها بسیار پرطرفدار گشت.



سیستم مدیریت محتوا برنامه خوبی برای طراحی وب سایت ارزان می باشد.

سی ام اس,طراحی وب سایت ارزان,طراحی سایت ارزان

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : سی ام اس , طراحی وب سایت ارزان , طراحی سایت ارزان ,
بازدید : 119
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)

معیارهایی برای ساخت سایت های تک صفحه ای

این محتوا توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده است.

به دلایل متعدد ، سایتهای های تک صفحه ای هر روز رواج زیادتری پیدا می کنند. ابتدا، زمان کمتری برای طراحی آنها نیاز می باشد و حجم کمتری برای میزبانی وب نیاز دارند. این یعنی مزایای بیشتر و زحمت کمتری هم برای طراحی برای شرکت دارا می باشند. یکی دیگر از مزیتهای این گونه وبسایت ها این است که محتوی واضح تر و قابل دسترس تر به کاربران ارائه می کند و نیازی به صفحات مختبف برای انتقال منظور به بازدیدکننده نمی باشد. تبلیغ آنلاین آن هم ساده تر است، چون دیدگاه طراحان، این یک نقطه شروع بسیار مناسب برای نشان دادن توانایی ها و استعداد آنها است. در حالی که ساخت سایت های بزرگ تر که دارای صفحات زیادی میباشند رایج تر هستند، این وب سایت های تک صفحه ای خلاقیت طراحان را مورد آزمایش قرار می دهد و به آنها کمک می رساند تا هر روز بهتر از روز قبل شوند. نکاتی که در مقاله بعدی به آن میپردازیم به طراحان کمک کمک می کند وب سایت های یک صفحه ای جدیدی بسازند طوری که برای کاربران جذاب و دلپسند باشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده سازی شده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت,طراحی سایت ارزان


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی وب سایت ارزان , طراحی سایت ارزان ,
بازدید : 107
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (1)

فرایند مهاجرت به استرالیا بر پایه توانایی و تخصص

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده گردیده است.

فرایند مهاجرت به استرالیا جهت همگان یکسان بوده و تفاوتی بین ملیت های مختلف وجود ندارد ، هر چند که ممکن است بنابر دلایلی سازمان مهاجرت استرالیا زمان بیشتری را صرف بررسی سوابق درخواست کنندگان ایرانی مهاجرت به استرالیا نماید .

 یکی از دلایل با اهمیت برای انتخاب استرالیا به عنوان مقصد مهاجرت ، استاندارد بالای زندگی در این کشور می باشد . سطح تحصیلات و بهداشت خوب ، اهمیت به مسائل زیست محیطی ، رفاه اجتماعی ، خدمات درمانی و ... باعث شده تا متقاضیان بسیاری جهت مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند .

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید ، اندکی صبر داشته باشید! بخش های مختلف سایت را به ادقت مطالعه کرده و اطلاعات بیشتری درباره انتخاب خود بدست آورید و در صورتی که مایلید با کارشناسان مهاجرت ما مشورت نمایید و توجه داشته باشید که مهاجرت به خودی خود یک هدف نیست .

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده گردیده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت ارزان , مهاجرت به استرالیا ,
بازدید : 99
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (0)


قوانین زیربنایی جهت ایجاد وب سایت


1- تمامی عناصر موجود در صفحه  می بایست  دارای اهداف معلومی باشند. اگر شما یک عکس بر روی صفحه دارید و یا یک متن و یا یک خط قرار داده اید، باید دلیلی برای داشتن آن وجود داشته باشد. اگر دلیل آن این است که شما از آن خوشتان می آید پس این کار اشتباه است زیرا هدف باید چیزی به جز علاقه شخصی شما باشد .

2- فونت شما باید خوانا و دارای طول اسکن مناسب (بیش از 7-10 کلمه در یک خط) باشد.اگر فونت شما مناسب نباشد ممکن است مشتری ناراضی باشد ، و از سایت شما خارج شود .

3-  استفاده از برچسب ها و مدل ها به عنوان بخش مهمی از صفحات برای تماس و استفاده از عکسها  برای برجسته کردن ویژگی های مهم بسیار مناسب است.

4-  استفاده از تصاویر هرچه کمتر باشد بهتر است. متن های سبک و ساده بیشتر از یک تصویری که مناسب نیست کارایی داشته واز هر نظر بهتر و منطقی تر خواهد بود به ویژه از نظر کم حجم بودن سایت و سرعت لود آن در مبحث بهینه سازی سایت.

5- استفاده از وسایل تصویری و ارتباطی مانند جداول، نمودارها و.. عملکرد بهتری نسبت به یک بلوک متنی ساده خواهد داشت.

6-   استفاده از رنگ بندی مناسب در سایت سبب میشود مشتریان بیشتری را جذب نمایید ، هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی جذاب تر باشد قدرت جذب مشتری بیشتری خواهد داشت .

7-  علاقه مندان طرح های ساده و پانچ بیش از طرح های دیگر پیچیده است. استفاده از یک یا دو ستون بسیار ساده تر و درک آن برای مشتریان راحت تر است . تعداد ستون های زیاد باعث میشود جذابیت بصری سایت کم شده و افراد کمتری جذب طراحی شما شوند.

کیورد : طراحی سایت , طراحی سایت در تبریز , طراحی سایت در اراک

لیست سایتهای جدید شرکت ایفانت

http://efanet1.ir

http://efanet2.ir

http://efanet3.ir

http://efanet4.ir

http://efanet5.ir

http://efanet6.ir

http://efanet7.ir

http://efanet8.ir

http://efanet9.ir

http://efanet10.ir

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت در اراک ,
بازدید : 125
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (1)

درک هدف در طراحی سایت های یک صفحه ای

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.
شناسایی مقصود صفحه تارنما ابتدایی ترین گام به سوی طراحی یک صفحه وب است. صفحه  تارنما باید تماما بر پایه و بر مبنای هدف باشد، و هر شخصی که از آن صفحه بازدید می کند باید قادر باشد به سهولت ماهیت محصول یا سرویسی که توسط این صفحه وب ارائه شده را تعیین نماید. به هر حال، این بدین معنی نیست که سایت  باید الزاما کسل کننده و حوصله سر بر باشد. به عنوان طراح، شما می توانید تمام توانایی خود را برای طراحی صفحه ای به کار ببرید که به هدف خود را درست ارائه می کند، و در عین حال جذاب و چشم نواز و زیبا نیز باشد.

 

طراحی سایت

 

در این مثال، سایت های تک صفحه ای در مورد طراحی به نام Vadim است. نمونه کارهای او او، همانند اطلاعات تماس، روی یک صفحه قابل دسترس است، و کاربران می توانند با بالا و پایین کردن صفحه و یا با کلیک روی لینک های موجود به آن دسترسی پیدا کنند. طراح دقیقا هدف وب سایت که شناساندن و معروف کردن حرفه خود است را درک نموده و آن را به طور تاثیرگذار به نمایش گذاشته است.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت , سئو ,
بازدید : 120
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (1)

معیارهای اصلی راه اندازی وب سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات صنعتی در کل دارای سه عنصر هستند :

خصوصیات محصول: هر خریدار میبایست بتواند یک محصول خاص را از میان مجموعه ای از محصولات مشخص کند. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.

مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با اطلاعاتی عرضه میگردند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه مشخصات ترکیبی از متن، تصویر و شرحی در مورد کارایی محصول در یک ورق کاغذ میباشد. خصوصیات کارایی یا تصویر توصیف کننده ساختار محصول، معمولا دلیل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی کالا میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام عمل، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارت های خوبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا تمایل دارید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را به یاد بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت بسیار است، تطابق تصاویر با خود محصول میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تبادل لینک رایگان , تبادل لینک , طراحی سایت ارزان , طراحی وب سایت ارزان ,
بازدید : 104
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | لینک ثابت | نظرات (2)

جستجو در اینترنت: آشنایی با سیستم جستجوی google

موتور جستجوگر وسیله مهم یافتن داده ها در محیط وب به حساب می آیند.

 شناخت موتورهای مختلف جستجو به جهت پیداکردن سریع و درست داده ها و جستجوی ركوردهای مرتبط مناسب و دوری از یافتن ركوردهای نامناسب، یكی از نیازهای اساسی استفاده‌كنندگان از اینترنت می باشد. 


ادامه مطلب
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت , افزایش رتبه گوگل , گوگل , طراحی سایت در تبریز ,
بازدید : 124
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

وب سایت های با تکنولوژی فلش و موتور های جستجوکننده

توانایی فلش در پدیدآوردن گرافیک زیبا، ترکیب تصویرهای متحرک، موزیک و برنامه نویسی خاص آن، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم نمیرسد. این روزها وب سایت های زیادی را می یابید که با استفاده از این فناوری صفحات خارق العاده ای را در اینترنت منتشر کرده اند و چشم ها را مجذوب می کنند. برای به دست آوردن معلومات بیشتر در این باره به سایر مقالات ما مراجعه کنید.
ولی زیبا بودن وبسایت های فلش برای موتورهای جستجوکننده پنهان است. سایت های جستجوگر , سلیقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره کردن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را ببینند. متن های فلش به هیچ وجه دیده نمی شوند بنابراین موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها را نادیده میگیرند.


ادامه مطلب
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : فلش , طراحی سایت , بهینه سازی سایت ,
بازدید : 96
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | نظرات (0)

به کارگیری  آمار بازدید وب سایت

این محتوا توسط سایت طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده گردیده است. برای تبادل لینک رایگان لطفا به ما مراجعه کنید.طراحی سایت ارزان از سرویس های مرکز ما می باشد.



● عبارات جستجوی اصلی (Top Search Phrases) اطلاع از این عبارات در آگاهی از اینکه چه گروههایی از سایت شما بازدید می کنند بسیار مفید است. اگر عبارات مرتبط استفاده شده باشد بازدیدکنندگان یکدست بوده اند و می توانید فرض را بر این بگذارید که بازدیدهای هدفمندی در جریان است.
از طرف دیگر اگر عبارات پراکنده و متفاوتی برای یافتن سایت شما به کار رفته باشد متوجه می شوید که بخشی از بازدیدکنندگان از ویژگی های همانند برخوردار نیستند. بعلاوه هنگامی که متوجه می شوید افراد سایت شما را با تایپ کردن نام شرکتتان پیدا می کنند می توانید از اینکه نام و علامت تجاری شرکت شما (Brand name) توسط عموم شناخته شده است، خرسند باشید.
با مورد ملاحظه قرار دادن عبارات جستجویی که بازدیدکنندگان شما به کار می برند به درک بهتر از مخاطبین خود دست می یابید.


ادامه مطلب
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت ارزان , طراحی وب سایت ارزان , تبادل لینک رایگان ,
بازدید : 109
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : ایفانت | نظرات (3)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 25


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 241
کل نظرات : 19
آمار کاربران
افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 24
باردید دیروز : 65
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 435
بازدید ماه : 435
بازدید سال : 32,596
بازدید کلی : 239,066

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو


کدهای اختصاصی

درباره وبلاگ

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا و اقامت در آن و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد آرایشگاه عروس و مراسم ازدواج ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد کابینت فلزی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه, منتشر میشود.

پشتیبانی